Soutěž Pevnost Boyard

Aby se dostaly k pokladu,musí soutěžící odemknout zámky kterého chrání, klíč získají za úspěšné splnění úkolu a nebo na správnou odpověď na hádanku otce Fury, Pokud se soutěžící z úkolu nevrátí v časové lhůtě staně se vězněm a zakusí cely pevnosti Boyard POZOR!! Získají-li jen pouhých 5.klíčů mříž se jen lehce nadzvedne a vznikne pouze minimální prostor který značně omezuje přístup ke zlaťákum, i při získání 6sti klíču je přístup stále omezený, a znesnadňuje příchody a odchody směrem k pokladu a z5..Aby se mříž otevřela uplně je třeba 7dmi klíču..

Při každém náledujícím dobrodružství, mají nynní soutěžící možnost získat jednu indícii,Pomocí indícii je možné následně odhalit heslo dne, které otvírá trezor s pokladem, čím více indícii, tím samozřejmě, také větší možnost, vyměnit je za potřebné klíče užitečné k otevření mříže.. Záleží na zvolené strategii na kolik se brána otevře..

Aby mohly soutěžící zadat heslo dne které je pustí k pokladu, musí nejprve otevřít bránu počet získaných klíču určuje výšku nakolik se mříž od sálu otevře.. ale POZOR !! pokud se nepozorný soutěžící nevrátí ze sálu včas a mříž se zavře, bude uvězněn, tygři se na něj sice nedostanou ale způsobí definitivní prohru celého týmu a ztrátu Boyardu které nasbíraly..